Informacje dla nowych członków Stowarzyszenia Absolwentów UAM

  1. Stowarzyszenie jest organizacją dobrowolną i samorządną, dostępną dla wszystkich absolwentów Uniwersytetu Poznańskiego i Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
  2. Wstępując do Stowarzyszenia, absolwent przyjmuje na siebie zobowiązania, wynikające z postanowień statutu, w tym:
    • powinien dbać o dobre imię macierzystej uczelni,
    • uczestniczyć w tworzeniu i w życiu społeczności akademickiej,
    • utrzymywać kontakt z uczelnią, z innymi absolwentami i Stowarzyszeniem,
    • wspierać formy pomocy koleżeńskiej.
  3. Przystąpienie do Stowarzyszenia następuje poprzez wypełnienie deklaracji członkowskiej:
    • internetowo (on-line) poprzez link na niniejszej stronie internetowej,
    • poprzez wypełnienie i dostarczenie lub wysłanie do siedziby Stowarzyszenia deklaracji papierowej, która można pobrać (plik do pobrania) i wydrukować lub otrzymać w biurze Stowarzyszenia.
  4. Członek Stowarzyszenia zobowiązany jest do uiszczania corocznie składki członkowskiej w wysokości 100 zł oraz jednorazowej opłaty w wysokości 10 zł za legitymację członkowską (czas oczekiwania na legitymację zależy od liczby zgłoszeń i wynosi od 2 do 4 tygodni).
  5. Mile widziane będą wpłaty składek w kwotach wyższych niż wymienione powyżej.
  6. Składki można wpłacać na konto Stowarzyszenia:  PKO BP SA 11 1020 4027 0000 1202 0452 5960 lub osobiście w siedzibie Stowarzyszenia podczas stałych dyżurów.
  7. Siedziba Stowarzyszenia mieści się w gmachu Collegium Martineum, ul. Św. Marcin 78, 61-809 Poznań, pokój 514, V piętro
  8. Dyżury członków Zarządu w siedzibie Stowarzyszenia odbywają się dwa razy w tygodniu – we wtorki w godz. 16-18 i w czwartki w godz. 11-13.
  9. W miesiącach letnich tj.lipcu i sierpniu powyższe dyżury nie odbywają się.
  10. Przystępując do Stowarzyszenia, członek wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Stowarzyszenie Absolwentów UAM, zgodnie z odpowiednimi przepisami obowiązującymi w tym zakresie.

Deklaracja członkowska

*Administratorem danych osobowych jest Stowarzyszenie Absolwentów Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie w celu późniejszego kontaktu. Mogą być udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez Stowarzyszenie Absolwentów Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

*Wyrażam zgodę na przesyłanie na wskazany adres poczty elektronicznej i numer telefonu informacji handlowych drogą elektroniczną lub kontaktu telefonicznego od Stowarzyszenia Absolwentów Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.